Ikimokyklinio ugdymo „Žiogelių“ grupės 4-5 metų vaikai
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Nijolė Skukauskienė
Ryte atėjusi į grupę mergaitė prisiminė, kad namuose paliko savo papuošalus. Ji labai pergyveno, prašė skambinti tėčiu arba mamai, kad juos atneštų.
Grupės vaikai skubėjo padėti mergaitei, ramino ir guodė ją. Iškilo problema: Ar galime padėti draugei ir kaip?
Mergaitės pasiūlė:
· „Nulipdyti iš molio“. (Akvilė)
· „Suverti iš karoliukų“. (Karina)
· „Padaryti iš popieriaus“. (Toma)
Iškilo klausimas „Ar galime pasidaryti papuošalus iš popieriaus?“
· „Pažiūrėkim kompiutery“, -pasiūlė Toma.
Tikslas – naudojant grupėje esančias dailės priemones, pagaminti papuošalus.
Priemonės: popierius, žirklės, klijai, piešimo priemonės.
Eiga. Su vaikais aptarėme, kokie gali būti žiedeliai. Vaikų nuomonė:
· „Gali būti kaip mamos, be nieko“.
· „Su gėlyte“.
· „Su drugeliu“
· „Su vienaragiu“.
Mergaitės, kaip pavyzdžius, atnešė savo žiedelius, ieškojo minčių internete. Suradusios prašė juos atspausdinti. Išsirinkusios norimą variantą, spalvino patinkančiomis spalvomis. Išsikirpusios dėjo ant pirštelių, matavosi ar tiks.
· „Ar galima padaryti apyrankę?“ – pasiteiravo Ada.
Vaikai vėl kibo į darbą, jiems taip patiko gaminti papuošalus, kad jie pasidarė juos po kelis. Darė ne tik sau, bet ir sesėms ir mamoms. Bedarant apyrankes pastebėjo, kad vien iškirpti atspausdintą pavyzdį negali, nes per trumpas, todėl mergaitės iš storesnio spalvoto popieriaus kirpo juosteles ir jų galuose klijavo nuspalvintus pasirinktus paveikslėlius: drugelius, boružes, gėlytes.
Išvada:
Papuošalus pagaminti iš popieriaus galima, bet jie lengvai plyšta, todėl su jais reikia elgtis atsargiai.
- Mamai reikia didesnės apyrankės, jos ranka didesnė, - nusprendė Kamilė.