Tikslas – pratintis prižiūrėti augalus, stebėti, kaip jie auga, panaudoti juos maistui.
Priemonės: svogūnų daigai, laistytuvai, liniuotė, peiliukai, lentelė, tepamas sūris, duona.
Darže pasėjome keletą rūšių daržovių, pasodinome žieminių svogūnų daigų. Vaikai apžiūrinėjo juos, skaičiavo laiškus, pamatavo jų ilgį. „Aš nemėgstu svogūnų...“ sakė dauguma vaikų.
Prižiūrėjome daržą, stebėjome, kaip auga svogūnai. Keletas vaikų vis pageidavo nusiskinti ir suvalgyti po laišką. Draugai stebėjo, kaip jie valgo, bet ragauti nedrįso. Kilo idėja: patys prisiskynė svogūnų, parsinešę į grupę matavo jų ilgį (ilgiausias, trumpiausias), nuplovę patys supjaustė ir pabarstė ant duonos riekučių su tepamu sūriu. Tokius sumuštinius ragavo ir valgė beveik visi vaikai.
Išvada: savo pagamintas maistas – pats skaniausias.