IU mokytoja Nida Šaparnienė
„Lašiukų“ gr. vaikai 2,6-3 m.
Probleminiai klausimai: Kas yra medūza? Kaip ji atrodo?
Priemonės: mokytojos pagamintos teatro lėlytės, maistinė želatina, vanduo, puodas, dubenėlis, šaukštai.
Eiga: Sekant pasaką ,vaikai išgirdo naują žodį „medūza“, todėl iškart Hubertas (3 m.) paklausė „o kaip atrodo medūza?“. Ieškojome medūzos knygelėse, internete, apžiūrėjome paveikslėlius. Vaikams paaiškinau, kad ji panaši į želė, kurią visi mėgstame. Todėl kilo poreikis pasidaryti „medūzas“ grupėje. Panaudojome maistinę želė ir vandenį. Želatiną išbrinkinome, vaikai su šaukštu ją maišė. Palikome nakčiai, kad sustingtų. Kitą dieną apžiūrėjome ir pirštukų pagalba maigėme. Kadangi medūza -vandens gyvūnas, želatiną padalinome į keturias dalis ir prausykloje „paleidome“ visas į kriaukles. Emilija, Patricija, Vilius, Tadas atsuko šiltą vandenį, kad „medūzos“ plauktų ir labai nustebo, kad jos dingo. Tą patį pakartojo ir kiti vaikai.
Hubertas: „Medūzos dingo. Jų nebėra! Vandenukas nuplovė!“
Išvada: Susimaišęs šiltas vanduo su želatina, „medūzas“ ištirpino ir jos „išplaukė į didžiulį vandenyną“.