2021 m. sausio 15 d., penktadienis

,,Emocijų veidrodis “

 Ikimokyklinio ugdymo ,,Kiškučių“ grupės vaikai (4-5 metai).

Auklėtojos: Daiva Šarkauskienė ir Meilutė Kvedaravičienė

Vieną rytą auklėtoja pastebėjo, jog viena mergaitė linksma ir smagi, atėjusi į darželį, vėliau nuliūdo. Paklausus, kas atsitiko, ji atsakė: ,,Man užėjo liūdesys“.

Įprastose situacijose keturmečiai vaikai geba atpažinti  ir pavadinti savo jausmus.

 Pakvietėme vaikus, tyrinėti savo kūno pokyčius, veikiant skirtingoms emocijoms.

Tikslas- skatinti vaikus tyrinėti ir pažinti savo ,,kūno kalbą“, išgyvenant įvairias emocijas.

Veikla ,,Emocijų lėkštutės“.

Priemonės: vienkartinės lėkštės, ledų pagaliukai.

Vaikai veikdami su šiomis priemonėmis, įsitikino, kad skirtingos emocijos atpažįstamos iš veido mimikos, balso intonacijos, kūno pozos: pakeltų ar surauktų antakių, nuleistų pečių, primerktų akių. Pasitelkę smėlio laikrodį, vaikai stebėjo, kiek laiko galima ,,išlaikyti“ vieną ar kitą emociją.

Gabija: ,,Labai sunku ilgai būti susiraukus-paskausta kakta.“

Akvilė: ,,Aš nežinau, kodėl man rieda ašarytės“.

Veikla: ,,Žaibo greitis“

Priemonės: veido kontūras ir veido dalys iš linoleumo.

Vaikų veikla.  Vaikai ant veido maketo sukinėdami lūpas ir antakius, įsitikino, kad nuotaiką galima pakeisti ,,žaibo greičiu“. Aplikacija ,,Skirtinga mano nuotaika“ .

Mingailė: ,,Man tai būna ,,biški“ liūdna, paskui būna ,,biški“ gerai.“

Adas: ,,Kai man linksma aš šokinėju“.

Išvada: Stebėdami save ir draugus vaikai atpažino emocijas, suprato, kad per dieną juos aplanko daug skirtingų emocijų (nuotaikų).

Pasiūlymai veikloms: ,,Emocijų konservai“. Nuotaikų piešimas ant sniego. Emocijų lėlės.