2025 m. gruodžio 7 d., sekmadienis

Lietaus vaizdas ir garsas

 

Vaikų grupė, amžius.   „Boružiukų“ grupė 2-3 metai

Mokytoja  Ina Švelnienė

Kontekstas. Atradimų, situacinio udymo(si) kontekstas.

Tikslas. Panaudojant įvairius buities daiktus, išgauti skirtingą lietaus vaizdą ir garsą.

Priemonės. Tyrinėjimų stalas, vanduo, šaukštai, pipetės, vienkartinės stiklinės, laistytuvai, kiaurasamtis, plastikiniai lietaus lašiukai.

Veiklos eiga. Vaikai stebėjo lietų už lango, pirštukais sekė per langą tekančius lietaus lašus, bandė išgirsti lietaus garsą. Vėliau nusprendėme lietų pasigaminti grupėje. Mokytoja paklausė, kaip būtų galima tai padaryti. Vaikai siūlė pilti vandenį į vonią. Kartu su vaikais paruošėme vietą veiklai ir priemones. Vaikai vandenį pilstė šaukštais, puodeliais, lašino pipetėmis, laistė laistytuvėliais, kiaurais vienkartiniais puodeliais ir kiaurasamčiu.

Rezultatas. Vaikai labai džiaugėsi veikla ir įvertino, kad net jei lietus lauke nelyja, jį galime pasigaminti patys. Vaikams panašiausias į tikrą lietų buvo vandens, pilamo iš skylėto vienkartinio puodelio, vaizdas ir garsas.

Ugdomi vaikų pasiekimai. Tyrinėjimas, problemų sprendimas, kalbinė raiška, aplinkos pažinimas.