IU „Boružiukų“ grupė 5-6m.
IU mokytoja D. Šarkauskienė
Tikslas - supjausčius daržoves į dvi, keturias dalis iš jų sukurti norimą „gyvūną“.
Priemonės: peiliai, pjaustymo lentelės, dantų krapštukai, daržovės, gera nuotaika.
Grupėje, vykdant įvairius projektus ir gerumo akcijas, vaikai daug kalbėjo apie draugiškumą ir tai, kad draugai turi dalintis.
- Jei aš turiu dinozaurą, tai dalinuosi juo su draugu ir abu žaidžiam, - Elijus.
- Aš tai kieme su drauge obuoliu pasidalinau, daviau jai pusę, - Akivilė.
Ir kilo diskusija: kiek kartų galima vieną daiktą padalinti?
Informaciją radome, pasitelkę internetinę paiešką. Pvz.: jei pomidorą perpjauname į dvi dalis ir rankoje laikome vieną pusę, tai laikome vieną antrąją pomidoro. Perpjovę tą pusę per pusę-vienoje rankoje laikome vieną ketvirtąją pomidoro ir t.t. Su vaikais išsiaiškinome, jog taip dalinant, gaunama nebedaloma dalelė, kuri vadinasi atomu ir yra be galo maža.
Ir vaikai ėmėsi darbo: pjaustė morkas, agurkus, ridikėlius, pomidorus. Naudodami dantų krapštukus, kūrė pievos „gyventojus“.
- Lengviausia dalinti morką ir agurką, nes jie kieti, - Vytenis.
- O man pomidorą pavyko padalinti tik į keturias dalis, nes jis labai mažas buvo.
- Auklėtoja, mes su Elijumi skaniai suvalgėm mano „vabaliuką“,- Dominykas.